Leonardo AdvantageCLUB FAQs

Państwa zadowolenie jest naszym najwyższym priorytetem. Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz? Zapoznaj się z naszym FAQ.

Leonardo AdvantageCLUB FAQs

Wystarczy zarejestrować się online na stronie internetowej hoteli Leonardo pod adresem https://www.leonardo-hotels.pl/leonardo-advantage-club. Członkostwo w Leonardo AdvantageCLUB jest bezpłatne.

Po rejestracji otrzymasz powitalną wiadomość e-mail. Będzie ona zawierać link aktywacyjny tylko wtedy, gdy rejestracja została dokonana w recepcji hotelu. Klikając łącze, można dokończyć aktywację konta. Po aktywacji dostęp do konta można uzyskać bezpośrednio ze strony internetowej Leonardo Hotels.

Jeśli zgubisz lub zapomnisz hasło, kliknij "Nie pamiętasz hasła?" pod polem logowania na stronie internetowej Leonardo Hotels. Na adres e-mail powiązany z kontem zostanie wysłany link do zresetowania hasła.

Dane konta można zmienić w zakładce "Moje konto", klikając przycisk "Edytuj" w prawym górnym rogu.

Po zarejestrowaniu się automatycznie zdobywasz punkty za każdą kwalifikującą się rezerwację w uczestniczącym hotelu Leonardo. Następujące hotele nie uczestniczą w programie Leonardo AdvantageCLUB: Leonardo Kolymbia Resort - Rhodes, Leonardo Crystal Cove Hotel and Spa by the Sea, Leonardo Cypria Bay, Leonardo Laura Beach & Splash Resort oraz Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa. Punkty będą przyznawane wyłącznie za rezerwacje dokonane za pośrednictwem konta Leonardo AdvantageCLUB na stronie internetowej, za pośrednictwem naszych centralnych biur rezerwacji, bezpośrednio w hotelu lub biurach podróży korzystających z systemu GDS bezpośrednio połączonego z Leonardo Hotels.

Punkty AdvantageCLUB można wymieniać we wszystkich hotelach, które można zarezerwować na stronie internetowej Leonardo Hotels (https://www.leonardo-hotels.pl) i które uczestniczą w programie AdvantageCLUB.

Nie, punkty można zbierać tylko za pobyty zarezerwowane za pośrednictwem strony głównej Leonardo Hotels, centralnych biur rezerwacji Leonardo Hotels, bezpośrednio w hotelu lub biurach podróży korzystających z systemu GDS bezpośrednio połączonego z Leonardo Hotels.

Niestety nie. Punkty można zdobywać tylko za pobyty po zakończeniu rejestracji i aktywacji konta w AdvantageCLUB.

Aby wymienić punkty AdvantageCLUB, zaloguj się na swoje konto Leonardo AdvantageCLUB. Podczas dokonywania nowej rezerwacji będziesz mieć możliwość zapłacenia punktami w sekcji płatności. Ta opcja jest dostępna tylko wtedy, gdy suma zebranych punktów może w pełni pokryć rezerwację. Jeśli nie masz wystarczającej liczby punktów, musisz skorzystać ze zwykłej metody płatności.

Należy pamiętać, że liczba punktów wymaganych do wykupu może się różnić w zależności od kategorii hotelu, okresu pobytu i kategorii pokoju. Punktami można płacić tylko za rezerwacje ze stawkami publicznymi, a częściowa realizacja nie jest możliwa. 

Zebrane i wykorzystane punkty można sprawdzić, logując się na konto AdvantageCLUB na stronie internetowej Leonardo Hotels (https://www.leonardo-hotels.pl/leonardo-advantage-club). Zakładka "Moja historia" zawiera przegląd wszystkich zebranych i wykorzystanych punktów wraz z aktualnym potwierdzonym saldem punktów.

Od 1 stycznia 2016 r. punkty pozostają ważne na koncie użytkownika przez 18 miesięcy od daty ostatniego wymeldowania. Każda nowa kwalifikująca się rezerwacja, która zostanie zrealizowana w ciągu tych 18 miesięcy, przedłuża ważność wszystkich pozostałych punktów zgodnie z datą ostatniego wymeldowania. Wygasłe punkty nie mogą zostać przywrócone, a punkty nie mogą zostać przeniesione na inne konto członkowskie. 

Przed 31 grudnia 2015 r. punkty wygasały, jeśli w ciągu jednego roku nie zostały przyznane kolejne punkty, a ich ważność przedłużała się do maksymalnie 3 lat w przypadku nowych wymeldowań w ciągu jednego roku.

 

Czy mogę zdobywać punkty za wiele rezerwacji dokonanych w tym samym okresie?

Masz prawo do zbierania punktów tylko za jeden pokój, a konkretnie za pokój, w którym się zatrzymałeś. Ta sama zasada dotyczy zniżek. W przypadku rezerwacji kilku pokoi na ten sam okres, zniżkę można otrzymać tylko za pierwszy zarezerwowany pokój.

Masz prawo do zbierania punktów tylko za jeden pokój, a konkretnie za pokój, w którym się zatrzymałeś. Ta sama zasada dotyczy zniżek. W przypadku rezerwacji kilku pokoi na ten sam okres, zniżkę można otrzymać tylko za pierwszy zarezerwowany pokój.

Unfortunately, no. The discount will be applied only to the first room booked.

Na koncie członkowskim, w zakładce "Moje rezerwacje", znajduje się lista wszystkich rezerwacji powiązanych z kontem członkowskim. Wszystkie nadchodzące rezerwacje dokonane za pośrednictwem strony internetowej można anulować, klikając przycisk "Anuluj". W przypadku jakichkolwiek pytań można również skontaktować się z działem rezerwacji danego hotelu.

Prosimy o kontakt z zespołem wsparcia Leonardo AdvantageCLUB za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej (https://www.leonardo-hotels.pl/contact). Sprawdzimy Twoje konto członkowskie i wprowadzimy niezbędne poprawki.

Upewnij się, że Twoje członkostwo zostało potwierdzone i aktywowane za pomocą linku otrzymanego w powitalnej wiadomości e-mail. Po aktywacji członkostwa można zalogować się przy użyciu danych logowania wybranych podczas rejestracji.

Prosimy o kontakt z zespołem wsparcia Leonardo AdvantageCLUB za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej (https://www.leonardo-hotels.pl/contact). Po pomyślnym sprawdzeniu danych zapisanych na koncie (adres, data urodzenia, numer telefonu itp.) możemy pomóc w aktualizacji adresu e-mail na koncie członkowskim.

Każdy z naszych hoteli ma własne zasady i przepisy dotyczące między innymi restauracji i barów. Niektóre z naszych hoteli oferują karty, z których członkowie mogą korzystać, aby otrzymać zniżkę. Zapytaj w recepcji hotelu, w którym się zatrzymujesz, o dostępność takich kart.

Collecting for Miles & More or BahnBonus

Aby gromadzić mile/punkty za kwalifikujący się pobyt w hotelach Leonardo, musisz być członkiem Leonardo AdvantageCLUB, a także uczestnikiem odpowiedniego programu nagród. Do programu Leonardo AdvantageCLUB można zarejestrować się bezpłatnie online na stronie https://www.leonardo-hotels.pl/leonardo-advantage-club. Podczas rejestracji należy wybrać odpowiednie preferencje zarobkowe, podając swój numer członkowski strony trzeciej.

Jeśli jesteś już członkiem zbierającym punkty AdvantageCLUB, ale chcesz zbierać je w jednej z opcji partnerskich dostępnych w przyszłości, musisz zalogować się na swoje konto członkowskie i zmienić preferencje zarabiania w zakładce "Moje konto".

Zasady dotyczące kwalifikujących się rezerwacji pozostają takie same, jak w przypadku członkostwa AdvantageCLUB z punktami preferencyjnymi.

Możesz przełączać się między milami premiowymi Miles & More a punktami BahnBonus w zakładce "Moje konto" na swoim koncie AdvantageCLUB. Należy pamiętać, że zmiana będzie obowiązywać dla wszystkich nadchodzących rezerwacji.

Jako członek AdvantageCLUB możesz zbierać punkty tylko za jedną wybraną preferencję dotyczącą tego samego pobytu. Preferencję można zmienić przed każdym pobytem, aktualizując swój profil członkowski online.

Konwersja wcześniej zebranych punktów/mil na inną preferencję nie jest możliwa. Nowo wybrana preferencja będzie obowiązywać dla wszystkich przyszłych rezerwacji.

Za każdy kwalifikujący się pobyt w hotelach Leonardo w Europie otrzymasz 1 milę premiową Miles & More za każde 1 € wydane na cenę pokoju. Z programu wyłączone są następujące hotele: Leonardo Cypria Bay, Leonardo Laura Beach & Splash Resort, Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa, Leonardo Crystal Cove Hotel and Spa by the Sea, Leonardo Kolymbia Resort - Rhodes, The Midland, hotele Leonardo w Wielkiej Brytanii, hotele Leonardo w Holandii i Belgii, hotele Jury's Inn i hotele Apollo.

Za każdy kwalifikujący się pobyt w hotelach Leonardo w Europie otrzymasz 1 punkt BahnBonus za każde 1 € wydane na cenę pokoju. Następujące hotele są wyłączone: Leonardo Cypria Bay, Leonardo Laura Beach & Splash Resort, Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa, Leonardo Crystal Cove Hotel and Spa by the Sea, Leonardo Kolymbia Resort - Rhodes, The Midland, Leonardo Hotels in UK, Leonardo Hotels in the Netherlands & Belgium, Jury's Inn Hotels and Apollo Hotels.

W zakładce "Moja historia" znajduje się przegląd wszystkich zebranych punktów/miles, podzielonych według preferencji zarabiania.

Punkty Reward Miles/BahnBonus zostaną automatycznie przesłane na odpowiednie konto strony trzeciej w ciągu czterech do sześciu tygodni od wymeldowania.  Prosimy o kontakt z naszym zespołem wsparcia Leonardo AdvantageCLUB za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej (https://www.leonardo-hotels.pl/contact) w przypadku, gdy punkty/mile nie zostały przeniesione w tym okresie.

Niestety nie. Punkty/mile nie mogą zostać przyznane, jeśli przed wymeldowaniem nie byłeś zarejestrowany w programie Leonardo AdvantageCLUB.

Punkty premiowe zostaną automatycznie przelane na odpowiednie konto partnerskie w ciągu czterech do sześciu tygodni po wymeldowaniu z kwalifikującego się pobytu. Aby je wymienić, odwiedź stronę internetową odpowiedniego partnera.

Rezerwuj bezpośrednio i uzyskaj 10% zniżki

Rezerwuj bezpośrednio i uzyskaj 10% zniżki

Gdzie
Wprowadź miejsce docelowe, aby rozpocząć wyszukiwanie
Kiedy
15 WRZ-16 WRZ
Goście
1 Pokój, 2 Goście
Kod promocyjny
Ważny kod promocyjny
Gwarancja najlepszych cen
Gwarancja niskich cen
Bezpieczna płatność online
Brak ukrytych opłat za rezerwację
Dołącz do AdvantageCLUB teraz. To jest łatwe i darmowe!
Masz już konto?Zaloguj się

AdvantageCLUB Kontakt

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i udzielimy niezbędnych informacji. Czekamy na Państwa prośby, sugestie i opinie. Wsparcie AdvantageCLUB jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00. W pilnych sprawach prosimy o bezpośredni kontakt z hotelem.